لینک های ویژه!
پیشنهاد می کنیم صفحات زیر را مشاهده نمایید:

کسب درآمد از فروش فایل
پروژه معماری
انجمن مهندسی معماری
آموزش تری دی مکس
پاورپوینت معماری
خرید بک لینک قوی
معرفی سایت های برتر
دانلود تحقیق
مصالح ساختمانی
مجله تفریحی
دانلود پروژه عمران
دانلود پروژه معماری
خرید رپورتاژ آگهی
نیشابور
مجله تفریحی و سرگرمی
خرید رپورتاژ آگهی ارزان
فروش فایل
دانلود پلان
دانلود مقاله و پروژه
خدمات ساختمانی
خرید بک لینک
کسب درآمد
آموزش 3d max
لوازم و تجهیزات ساختمانی
خدمات تاسیساتی ساختمان
آموزش کسب درآمد از اینترنت

تاریخ : دو شنبه 24 فروردين 1394
بازدید : 539
نویسنده : محمد غفوری تبار

دانلود پروژه ساختمان پنج طبقه بتنی , دانلود پروژه ساختمان پنج طبقه بتن آرمه , دانلود پروژه سازه پنج طبقه بتنی

دانلود پروژه ساختمان پنج طبقه بتنی

در این بخش از سازه برتر در خدمت شما دوستان عزیز هستیم با یک پایان نامه بتن که توسط آقای صادق قایدی تهیه شده است. دفترچه محاسبات پروژه ساختمان پنج طبقه بتنی مورد نظر با فرمت pdf بوده و فایل محاسبات نرم افزار ایتبس نیز همراه با آن پیوست شده است. نقشه های این ساختمان هم با فرمت اتوکد در اختیار شما قرارخواهد گرفت که همراه با جزییات اجرایی می باشد.
ساختمان با کاربری پارکینگ در طبقه زیرزمین و کاربری مسکونی در سایر طبقات و همچنین با اسکلت بتن آرمه در استان کهگیلویه و بویراحمد و مشخصاً در شهر یاسوج می باشد. این ساختمان بدون احتساب خرپشته به عنوان طبقه ، دارای پنج طبقه می باشد. سیستم سازه ای که برای این ساختمان در نظر گرفته شده است در جهت x و در جهت y قاب خمشی بتن آرمه متوسط + دیوار برشی متوسط می باشد. سقف سازه از نوع تیرچه و بلوک با بلوک پلی استایرن و خاک منطقه تیپ ۳ می باشد.
سقف از نوع تیرچه و بلوک یونولیتی با تیرچه به ارتفاع ۲۵ سانتیمتر در نظر گرفته شده و دیوارهای اصلی طبقات با آجر مجوف به ضخامت ۲۰ سانتیمتر و دیوارهای داخلی نیز از آجر مجوف به ضخامت ۲۰ سانتیمتر و ۱۰ سانتیمتر می باشد. مصالح مصرفی بتن با عیار ۲۱۰ کیلوگرم بر مترمکعب ساخته و اجرا می گردد. مقاومت ۲۸ روزه بتن مصرفی در اسکلت سازه اعم از سقف ها و پی ها و … با عیار ۳۵۰ کیلوگرم بر مترمکعب بوده و عیار بتن مگر مصرفی در کف پی ها ۱۵۰ کیلوگرم بر مترمکعب می باشد.

 

ادامه مطلب: http://saze20.ir/post/5663



:: موضوعات مرتبط: بخش مهندسی , عمران و ساختمان , ,
:: برچسب‌ها: دانلود پایان نامه بتن, دانلود پایان نامه ساختمان, دانلود پایان نامه سازه های بتن آرمه, دانلود پایان نامه سازه های بتنی, دانلود پایان نامه عمران, دانلود پروژه بتن, دانلود پروژه ساختمان پنج طبقه بتن آرمه, دانلود پروژه ساختمان پنج طبقه بتنی, دانلود پروژه سازه های بتن آرمه, دانلود پروژه سازه های بتنی, دانلود پروژه سازه پنج طبقه بتنی, دانلود پروژه عمران ,
تاریخ : دو شنبه 24 فروردين 1394
بازدید : 443
نویسنده : محمد غفوری تبار
تری دی مکس , آموزش تری دی مکس , مدلسازی , آموزش مدلسازی , دانلود آموزش تری دی مکس , آموزش رایگان تری دی مکس , آموزش رایگان 3dsmax , آموزش 3dsmax , 3dsmax  , مدلینگ , آموزش مدلینگ , مدلسازی ستون , آموزش رایگان مدلسازی , دانلود آموزش تری دی مکس , تری دی مکس در معماری , آموزش مدلسازی ستون , آموزش رایگان مدلسازی ستون ,   Tutorial Modeling architectural column

آموزش مدلسازی ستون معماری در تری دی مکس

در این بخش از سازه برتر با یکی دیگر از آموزش های ” تری دی مکس در  معماری ” با شما هستیم. در این آموزش که مربوط به مدلسازی می شود در طول ۱۴ دقیقه و ۳۰ ثانیه به مدلسازی یک ستون معماری می پردازیم.

مدلسازی این ستون کلاسیک کار نسبتا راحت و در عین حالت تمرین خوبی برای یادگیری مدلسازی در تری دی مکس می باشد. برای دانلود و مشاهده آنلاین این آموزش در ادامه با ما همراه باشید.

 

ادامه مطلب: http://saze20.ir/post/5650



:: موضوعات مرتبط: بخش مهندسی , معماری , ,
:: برچسب‌ها: 3dsmax, Tutorial Modeling architectural column, آموزش 3dsmax, آموزش تری دی مکس, آموزش رایگان 3dsmax, آموزش رایگان تری دی مکس, آموزش رایگان مدلسازی, آموزش رایگان مدلسازی ستون, آموزش مدلسازی, آموزش مدلسازی ستون, آموزش مدلسازی ستون معماری در تری دی مکس, آموزش مدلینگ, تری دی مکس, تری دی مکس در معماری, دانلود آموزش تری دی مکس, مدلسازی, مدلسازی ستون, مدلینگ ,
تاریخ : دو شنبه 24 فروردين 1394
بازدید : 445
نویسنده : محمد غفوری تبار

دانلود پاورپوینت گنبد سلطانیه , گنبد سلطانیه ,  دانلود پاورپوینت گنبد

دانلود پاورپوینت گنبد سلطانیه

پاورپوینتی که در این مطلب از سازه برتر برای دانلود آماده کرده ایم دارای ۴۱ اسلاید بوده و به معرفی گنبد سلطانیه و مشخصات تاریخی و معماری آن می پردازد. گنبد سلطانیه مقبرهٔ اُلجایتو است که در ۱۳۰۲ تا ۱۳۱۲ در شهر سلطانیه ( پایتخت ایلخانیان ) در مدت ۱۰ سال توسط ۳۰۰۰ نفر کارگر ساخته شد و از آثار مهم معماری ایرانی و اسلامی به شمار می‌رود. این بنا مسجدی است بسیار زیبا از حیث معماری و تزیین و بزرگی در دنیا مشهور است. گنبد مزبور در پنج فرسخی سمت شرقی شهر زنجان در داخل باروی شهر قدیم سلطانیه قرار گرفته و بنایی است هشت ضلعی که طول هر ضلع آن ۸۰ گز است. هشت مناره نیز در اطراف گنبد دارد و قدیمی‌ترین گنبد دوپوش موجود در ایران است.
رنگ گنبد آبی است. بر روی این اضلاع گنبد بلندی قرار گرفته که ارتفاع آن را ۱۲۰ گز نوشته اند. در قسمت بالایی آن ساختمان دور تا دور اتاق‌ها و غرفه‌ها ساخته‌اند. این بنا شامل ۸ ایوان و ۸ مناره است که گفته می‌شود از ۸ در بهشت (ابواب البر یا درهای نیکی) الگو گرفته است. شامل دو دوره تزئینات می‌باشد دور اول تزئینات آجر وکاشی بوده است که به واسطه آجر و کاشی آیاتی از قرآن کریم کتاب آسمانی مسلمانان و ذکر نام خداوند و اسامی پیامبر اسلام و امام اول شیعیان و نام پادشاه نوشته شده است اما بعد از مدتی به دلیلی نامعلوم پادشاه (سلطان محمد خدابنده) دستور پوشانیدن تزئینات کاشی با اندود گچ را می‌دهد که مانند تزئینات کاشی به واسطه نقاشی روی گچ آیاتی از قرآن کریم کتاب آسمانی مسلمانان و ذکر نام خداوند و اسامی پیامبر اسلام و امام اول شیعیان و نام پادشاه نوشته شده است. حکاکی‌هایی در آجرهای دیوارها و سقف‌های رنگین بنا نیز دیده می‌شود.

 

ادامه مطلب: http://saze20.ir/post/5647



:: موضوعات مرتبط: بخش مهندسی , عمران و ساختمان , معماری , ,
:: برچسب‌ها: دانلود رایگان پاورپوینت گنبد, دانلود رایگان پاورپوینت گنبد سلطانیه, دانلود پاورپوینت معماری, دانلود پاورپوینت معماری اسلامی, دانلود پاورپوینت گنبد, دانلود پاورپوینت گنبد سلطانیه, دانلود پروژه معماری, دانلود پروژه معماری اسلامی, پاورپوینت تاریخ معماری, گنبد سلطانیه ,
تاریخ : دو شنبه 24 فروردين 1394
بازدید : 330
نویسنده : محمد غفوری تبار
اسکیس , راندو , آموزش اسکیس , آموزش اسکیس و راندو , آموزش راندو با ماژیک , آموزش راندو با مداد رنگی , آموزش راندو و اسکیس , اسکیس , اسکیس استاد زند , دانلود خلاقیت در معماری , دانلود رایگان خلاقیت در معماری , دانلود مجموعه خلاقیت در معماری

آموزش اسکیس و راندو ( خلاقیت در معماری – قسمت ۲۴ )

به کارگاه خلاقیت در معماری خوش آمدید. با قسمت بیست و چهارم از این مجموعه آموزشی همراه شما هستیم. یکی از مسائلی که هر معماری یا هر دانشجوی معماری باید به آن مسلط باشد هنر اسکیس یا فن اسکیس می باشد. در این سری آموزش ها ، بطور کامل و حرفه ای به آموزش طراحی اسکیس و راندو با انواع تکنیک ها می پردازیم.

در این قسمت نیز یک تمرین معماری هم در زمینه پرورش خلاقیت ، هم در زمینه آموزش اسکیس و راندو خواهیم داشت. اما توجه داشته باشیم یک دانشجوی معماری یا دانشجوی طراحی باید نگاه تحلیلگر و جستجوگر به محیط اطراف داشته باشد. برای دانلود این آموزش در ادامه با ما همراه باشید.

 

ادامه مطلب: http://saze20.ir/post/5639



:: برچسب‌ها: آموزش اسکیس, آموزش اسکیس و راندو, آموزش راندو با ماژیک, آموزش راندو با مداد رنگی, آموزش راندو و اسکیس, اسکیس, اسکیس استاد زند, دانلود خلاقیت در معماری, دانلود رایگان خلاقیت در معماری, دانلود مجموعه خلاقیت در معماری, راندو, راندوی استاد زند, مجموعه خلاقیت در معماری, معماری, ویدئوی آموزش اسکیس و راندو ,

پرداختن به موضوعات مختلف در این سایت چگونه است ؟

RSS

Powered By
loxblog.Com